Deklaracja dostępności
Zespół Obsługi Oświaty i Wychowania w Kędzierzynie-Koźlu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: Biuletyn Informacji Publicznej Zespołu Obsługi Oświaty i Wychowania w Kędzierzynie-Koźlu.
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: 2012-08-09.
Data ostatniej aktualizacji dotyczącej zmiany wyglądu, struktury informacji lub sposobu publikowania: 2020-05-05.
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest częściowo zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Treści wymienione poniżej są niedostępne z następujących powodów:
Wiele dokumentów umieszczonych w postaci skanów, co uniemożliwia korzystanie z technologii asystujących.
Linki prowadzące na zewnętrzne platformy nie są opisane.
Wynik analizy pod względem zgodnościaudyt.pdf - data dodania: 2024-03-29 15:41:50
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-28.
Metoda przygotowania oświadczenia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z osobą lub odpowiedzialną komórką organizacyjną: Anna Strzelska, sekretariat@zooiwkk.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 77 540 73 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
47-225
Kędzierzyn-Koźle,
ul. Szkolna
15
Tel.: +48775407300
Faks: +48775407307
E-mail:
Strona internetowa: www.zooiwkk.pl
Dostępność architektoniczna
Budynek ZOOiW jest dostępny dla osób niepełnosprawnych – przy budynku jest zamocowany podjazd dla wózków. Natomiast do samych biur ZOOiW, które znajdują się na drugim piętrze nie ma dostępności dla osób niepełnosprawnych, gdyż budynek nie posiada windy.
Z uwagi na fakt, iż ZOOiW nie obsługuje osób z zewnątrz, gdyż nie jesteśmy urzędem i nie realizujemy zadań na rzecz mieszkańców nie stanowi dla nas problemu brak windy. Natomiast w sytuacji gdyby osoba niepełnosprawna chciała do nas dotrzeć zostanie obsłużona na parterze budynku – pracownik ZOOiW zejdzie do takiej osoby.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
Brak dostępności tłumacza języka migowego.